Terapie business prin comunicare

Terapie business prin comunicare

Se pare că performanța afacerilor ar putea fi explicată utilizând următoarea formulă:

Talent + Energie + Timp = Rezultate

În consecință, abordările de comunicare care distrug relațiile de muncă pierd timpul, energia și talentul într-o organizație. Dimpotrivă, abordările de comunicare care întăresc relațiile de lucru optimizează talentul, energia și timpul într-o organizație pentru a îmbunătăți rezultatele. Pentru a construi o relație mai puternică cu o altă persoană respectă cu adevărat acea persoană. Dacă lucrați doar pentru a construi o relație mai puternică cu acea persoană, deoarece șeful dvs. vă face să faceți acest lucru, atunci este puțin probabil să faceți progrese reale. Respectați persoana, chiar dacă s-ar putea să nu fiți de acord cu unele aspecte despre el sau ea? De ce respectați persoana? Ce admirați la el sau ea? Dacă nu găsiți ceva pe care să vă bazați respectul, atunci nu veți depune nici un efort real spre întărirea relației.

Dacă respectați persoana, atunci sunt 6 abordări care trebuie luate în considerare în consolidarea acestei relații:

1 Acordați timp One-on-One cu o altă persoană
Specialiștii, cred că trebuie să cheltuim minim 90 de minute de calitate, la un moment dat, cu o persoană avizată, din afara companiei, în fiecare lună. Aceasta ar putea fi la prânz, într-o sală de conferințe, în mașină, la telefon sau pe Skype. Timp de 90 de minute, nu aveți nici o agendă și nici o întrerupere. Opriți telefonul mobil și eliberați-vă de e-mailurile dvs. Mergi departe de biroul tău unde nu vei fi lovit pe umăr cu solicitări constante. Nouăzeci de minute de zece sau doisprezece ori pe an s-ar putea să nu pară prea mult, dar alții nu fac nici a zecea parte din acest minim efort. Și apoi se întreabă de ce nu mai sunt creativi, de ce se simt apăsați de subiecte nesemnificative pentru viața și cariera lor și alte asemenea. În paralel, vă sugerez să faceți o listă a celor 10 Persoane-cheie pe care doriți să aveți o relație de lucru puternică și apoi să programați 90 de minute cu fiecare dintre acești indivizi în fiecare trimestru, respectând aceleași cerințe ca și în cazul persoanei din afara sferei voastre. Dacă sunteți cu adevărat corect, cred că veți găsi că relația dvs. cu fiecare dintre ele este mult mai puternică la sfârșitul anului. Apoi continuați să faceți acest lucru in fiecare an.

2 Clarificarea și aducerea luminii într-o situație
Imaginează-ți că stai în spatele unei camere bine luminate. Șeful tău ține o carte și spune: "Poți să vii aici să iei cartea și apoi să mergi înapoi la locul tău?" E un lucru foarte simplu de făcut. Veniți, luați cartea și vă întoarceți la loc. Acum, imaginați-vă că, camera este complet întunecată și nu vă puteți vedea șeful sau cartea și vă cere să veniți la el și să luați cartea, cu excepția cazului în care el nu o are în mână. Cartea este undeva într-o servietă sprijinită de un perete. Acum este o situație mult mai complicată. Înțelegeți că trebuie să parcurgeți întunericul pentru o carte pe care nu ați mai văzut-o niciodată înainte. Așa este atunci când nu avem o imagine clară, o definire a propriilor probleme și implicit nu întrevedem soluțiile pentru rezolvarea lor. Cu alte cuvinte orbecăim prin hățișurile vieții cotidiene. Pentru a fi un comunicator eficient, clarificați ce vreți să faceți și de ce este atât de important. Apoi, asigurați-vă că mediul este clar și bine explicat, astfel încât cealaltă persoană să poată avansa cu un minim de incertitudine. Acest lucru nu este întotdeauna posibil, dar încercați să puneți cât mai multă lumină în situația dvs., explicând elemente importante pentru cealaltă persoană, care vă ascultă.

3 Ascultarea
Unul dintre semnele respectului este ascultarea a ceea ce spune cealaltă persoană. Nu este nimic mai important decât ascultarea sinceră a ceea ce persoana consideră a fi important pentru ea în acel moment. Lăsați orice altă problemă din viața voastră și acordați puțin timp pentru a asculta tot ceea ce spune persoana din fața voastră. În general, oamenii nu ascultă pe ceilalți. Renunțarea la distragerile vieții și ascultarea atentă și empatică este un dar remarcabil pe care v-il puteți face și îl puteți oferi unei alte persoane.

4 Răbdarea și liniștea
Este destul de ușor pentru oameni să se frământe, să fie agitați. Există o mulțime de lucruri în viață care pot crea tensiuni atât acasă, cât și la locul de muncă. Această tensiune se poate accelera rapid la locul de muncă degenerând în situații dramatice. Persoana care poate să rămână calmă și răbdătoare este cea care poate menține relații de lucru puternice cu un grup divers de oameni și poate ajuta grupul să treacă dintr-o stare de tensiune la una de colaborare, de rezolvare de probleme și de inovație.

5 Îmi cer scuze. Într-adevăr cer scuze cu sinceritate
Suntem oameni și greșim cu voie sau fără voie. Când faci o greșeală, chiar dacă ați făcut această greșeală în mod intenționat, este rareori ireversibilă în ceea ce privește imposibilitatea de a-ți cere sincer scuze pentru ceea ce ai făcut. Du-te la cealaltă persoană, privește-o în ochi și spunei: "Îmi pare rău pentru ce am făcut. A fost greșit ce am făcut și îmi cer scuze sincer". Bineînțeles, acțiunile viitoare trebuie să susțină sinceritatea acestei scuze. Nu poți apoi să-l dai din nou pe spate. Acest mod de abordare sinceră a persoanelor din anturajul nostru cotidian, este un instrument la îndemâna fiecăruia dintre noi care ne ajută să ne descarcăm până la finele zilei de orice povară a conștiinței noastre.

6 Plimbă-te o zi în “pantofii celorlalți”
Cele mai multe plângeri cu privire la persoanele din alte departamente se bazează pe faptul că nu știu cu adevărat ce fac. Oamenii din marketing se plâng de oameni în operațiuni și în IT și strategie și viceversa. Comentariile sunt constante și aproape că nu se termină niciodată. De obicei, merge așa: "Ei nu au nici o idee cât de greu lucrăm și câte ore muncim noi. Nu fac nimic în acel departament să meargă într-adevăr, și m-am săturat să fiu folosit. Am auzit acest comentariu de la mulți, mulți oameni în operațiuni, finanțe, marketing, resurse umane, vânzări, IT, planificare evenimente, cercetare și dezvoltare și directori executivi responsabili de întreaga organizație. O modalitate de a face unele progrese în rezolvarea tuturor plângerilor este ca oamenii să-și petreacă timpul în rolurile celorlalți. Apoi, poate că plângerea se va transforma într-o mai bună înțelegere și apreciere a ceea ce fac ceilalți.


Terapie business prin comunicare

În loc de concluzie
Comunicarea are loc în orice organizație cu doi sau mai mulți angajați. Este foarte ușor să intrați în obiceiuri de comunicare negativă care epuizează din talent, energie și timp. Lucrând conștient pentru a comunica într-un mod eficient, creșteți șansele ca mai mult din talent, energie și timp din organizația dvs. să meargă spre îmbunătățirea rezultatelor. Începeți cu dumneavoastră. Continuați să învățați despre o comunicare eficientă pentru a îmbunătăți relațiile dvs. cu angajații dar și a angajaților între ei prin înscrierea la intalnirile cu specialistii SC Top Partener SRL.