Potențial-finanțare start-up-uri

Potențial-finanțare start-up-uri

Încă de la aparția capitalismului au fost antreprenori care au demarat o firmă nouă cu care au avut atat success dar au si eșuat. Cu toate acestea, majoritatea antreprenorilor continuă să creadă în reușita noii afaceri neglijand posibilele greșeli din faza de lansare a firmei, de aceea nu reușesc să analizeze și să evalueze pe deplin, în primul rând, ideile și oportunitățile de afaceri.
Înainte ca un antreprenor să înceapă o nouă afacere mică, ideile de afaceri trebuie să treacă printr-o serie de teste și întrebări înainte de a fi considerată o oportunitate cu adevărat valabilă și valoroasă.

Iată câteva întrebări inițiale importante pe care le-ați putea formula în cadrul unei evaluări a oportunităților de afaceri.
* Ideea dvs. de afaceri are o nevoie de piață cunoscută?
* Există o cerere suficientă pentru produsul sau serviciul pe care doriți să-l produceți si/sau promova?
* Crearea produsului sau a serviciului este fezabilă din punct de vedere economic?
* Va exista o rentabilitate suficientă a investiției din noua afacere?

RAMP înseamnă Return, Avantaje, Piață și Potențial. Iată o privire interioară asupra acestei metode de evaluare a oportunităților de afaceri:

RRETURN (ÎNTOARCERE)
Întrebarea mare pe care un întreprinzător ar trebui să o pună este dacă o oportunitate de afaceri va genera venituri și, în cele din urmă, profit. Fără un profit potențial, o mare idee de afaceri este doar o idee minunată fără merite financiare. Poți să faci un produs care generează mai mulți bani decât ai cheltuit? Cât de multi bani trebuie să investiți pentru a da viată ideii de afaceri? Și în cele din urmă, care sunt cerințele dvs. de recuperare a investitiilor dvs.?

A AVANTAJE
Ce face ca ideea dvs. de afaceri să fie mai bună decât altele? Este ideea ta unică și are o concurență minimă? Aveți proprietate intelectuală ca un brevet care oferă ideii dvs. de afaceri un avantaj?

M MARKET (PIAŢA)
Cine va fi consumatorul țintă? Este nevoie de ideea dvs. de afaceri? Poți să completezi o nevoie de piață? De exemplu, vă puteți gândi la o idee de afaceri minunată pentru a produce o băutură carbogazoasă aromatizată cu rădăcini, fructe de pădure și alte arome naturale. Cu toate acestea, în evaluarea RAMP, constatați că acest tip de produs este deja saturat pe piață. Ideea este bună și există o piață, însă piața este saturată de alte concurențe și nu va fi probabil profitabilă (a se vedea RETURN de mai sus).

P POTENŢIAL

Potențial-finanțare start-up-uri

Atunci când evaluați oportunitățile de afaceri, gândiți-vă și la potențial. Va fi o recompensă financiară suficientă? Vedeți o piață potențial în creștere pentru produs? Aveți alți oameni care cred în ideile dvs. de afaceri?

Dumneavoastră, ca antreprenor, aveți multe gânduri de materializat.
Veniți cu idei de afaceri minunate. Fiți creativi. Sunteți entuziasmați de ideile dvs. Cu toate acestea, întotdeauna trebuie sa vă faceți timp pentru a efectua o evaluare de oportunitate a afacerii pe care o simțiți si o visati. Este momentul să gândiți afacerea dvs. intr-un mod profesionist. Dar la fel de importantă in economia unei afaceri este FINANȚAREA acesteia. Practic, finanțarea, banii necesari, sunt acel “combustibil” fără de care ideea dvs.nu poate demara si cu atât mai puțin să meargă. Este important daca finanțarea este din sursele proprii, surse imprumutate sau mixt. Trebuie să ințelegem ca atunci când finanțarea este parțial sau integral imprumutată veți avea cheltuieli suplimentare cu dobânzi, comisioane si speze bancare, pe lângă celelalte cheltuieli pe care le implică afacerea.

Dar veți putea afla multe despre ideile dvs. de afaceri și despre potențialul acestora, realizând o analiză RAMP simplă. Doar după ce ideea dvs. de geniu trece testul RAMP ar trebui să începeți să vă investiți timpul și banii. Doar dacă veti simți că vă “scapă” ceva puteți apela la prietenii profesionisti de la S.C. Top Partener S.R.L.