Consultanta business

Potențial-finanțare start-up-uri

Potențial-finanțare start-up-uri

Încă de la aparția capitalismului au fost antreprenori care au demarat o firmă nouă cu care au avut atat success dar au si eșuat. Cu toate acestea, majoritatea antreprenorilor continuă să creadă în reușita noii afaceri neglijand posibilele greșeli din faza de lansare a firmei, de aceea nu reușesc să analizeze și să evalueze pe deplin, în primul rând, ideile și oportunitățile de afaceri.
Înainte ca un antreprenor să înceapă o nouă afacere mică, ideile de afaceri trebuie să treacă printr-o serie de teste și întrebări înainte de a fi considerată o oportunitate cu adevărat valabilă și valoroasă.

Iată câteva întrebări inițiale importante pe care le-ați putea formula în cadrul unei evaluări a oportunităților de afaceri.
* Ideea dvs. de afaceri are o nevoie de piață cunoscută?
* Există o cerere suficientă pentru produsul sau serviciul pe care doriți să-l produceți si/sau promova?
* Crearea produsului sau a serviciului este fezabilă din punct de vedere economic?
* Va exista o rentabilitate suficientă a investiției din noua afacere?

RAMP înseamnă Return, Avantaje, Piață și Potențial. Iată o privire interioară asupra acestei metode de evaluare a oportunităților de afaceri:

RRETURN (ÎNTOARCERE)
Întrebarea mare pe care un întreprinzător ar trebui să o pună este dacă o oportunitate de afaceri va genera venituri și, în cele din urmă, profit. Fără un profit potențial, o mare idee de afaceri este doar o idee minunată fără merite financiare. Poți să faci un produs care generează mai mulți bani decât ai cheltuit? Cât de multi bani trebuie să investiți pentru a da viată ideii de afaceri? Și în cele din urmă, care sunt cerințele dvs. de recuperare a investitiilor dvs.?

A AVANTAJE
Ce face ca ideea dvs. de afaceri să fie mai bună decât altele? Este ideea ta unică și are o concurență minimă? Aveți proprietate intelectuală ca un brevet care oferă ideii dvs. de afaceri un avantaj?

M MARKET (PIAŢA)
Cine va fi consumatorul țintă? Este nevoie de ideea dvs. de afaceri? Poți să completezi o nevoie de piață? De exemplu, vă puteți gândi la o idee de afaceri minunată pentru a produce o băutură carbogazoasă aromatizată cu rădăcini, fructe de pădure și alte arome naturale. Cu toate acestea, în evaluarea RAMP, constatați că acest tip de produs este deja saturat pe piață. Ideea este bună și există o piață, însă piața este saturată de alte concurențe și nu va fi probabil profitabilă (a se vedea RETURN de mai sus).

P POTENŢIAL

Potențial-finanțare start-up-uri

Atunci când evaluați oportunitățile de afaceri, gândiți-vă și la potențial. Va fi o recompensă financiară suficientă? Vedeți o piață potențial în creștere pentru produs? Aveți alți oameni care cred în ideile dvs. de afaceri?

Dumneavoastră, ca antreprenor, aveți multe gânduri de materializat.
Veniți cu idei de afaceri minunate. Fiți creativi. Sunteți entuziasmați de ideile dvs. Cu toate acestea, întotdeauna trebuie sa vă faceți timp pentru a efectua o evaluare de oportunitate a afacerii pe care o simțiți si o visati. Este momentul să gândiți afacerea dvs. intr-un mod profesionist. Dar la fel de importantă in economia unei afaceri este FINANȚAREA acesteia. Practic, finanțarea, banii necesari, sunt acel “combustibil” fără de care ideea dvs.nu poate demara si cu atât mai puțin să meargă. Este important daca finanțarea este din sursele proprii, surse imprumutate sau mixt. Trebuie să ințelegem ca atunci când finanțarea este parțial sau integral imprumutată veți avea cheltuieli suplimentare cu dobânzi, comisioane si speze bancare, pe lângă celelalte cheltuieli pe care le implică afacerea.

Dar veți putea afla multe despre ideile dvs. de afaceri și despre potențialul acestora, realizând o analiză RAMP simplă. Doar după ce ideea dvs. de geniu trece testul RAMP ar trebui să începeți să vă investiți timpul și banii. Doar dacă veti simți că vă “scapă” ceva puteți apela la prietenii profesionisti de la S.C. Top Partener S.R.L.


Evaluare economico-financiară

Evaluare economico-financiară

SC TOP PARTENER SRL furnizează analize economice și financiare doar firmelor private care încearcă să evalueze programele și politicile sau să determine impactul amplu al acestor programe și politici asupra economiei. Clienții solicită în mod repetat SC TOP PARTENER SRL pentru analizele noastre inovatoare și capacitatea de a furniza rezultate practice și la timp care să le ajute să-și atingă obiectivele, indiferent cât de complexe ar fi.

Echipele noastre interdisciplinare de economiști, analiști și experți în materie oferă următoarele servicii - pe toate piețele deservite de SC TOP PARTENER SRL:

Analiza și revizuirea reglementărilor - SC TOP PARTENER SRL poate efectua pentru cei interesați analize de impact asupra reglementărilor, inclusiv estimarea costurilor și beneficiilor și a efectelor regulamentelor asupra întreprinderilor mici. Putem ajuta clienții noștrii să construiască capacități interne prin dezvoltarea de baze de date care să combine mai multe surse de costuri de reglementare și date privind beneficiile pe care structurile guvernamentale le pot utiliza pentru a efectua analize.

Modelarea impactului economic - Modelarea impactului economic este utilă în special pentru evaluarea efectelor directe și indirecte ale programelor și politicilor guvernamentale sau asupra investițiilor făcute de întreprinderi, universități și alte companii. Utilizăm softuri specializate de modelare economica sau alte modele bazate pe cea mai potrivită analiză pentru a măsura impactul asupra creșterii economice, creării de locuri de muncă și a veniturilor fiscale.

Analiza cost-beneficiu - SC TOP PARTENER SRL poate efectua analize cost-beneficii pentru a compara programele și alternativele de politică. Cuantificăm beneficiile și costurile care nu se încadrează în limitele activității de piață și care nu sunt ușor de generat de bani. Economiștii SC TOP PARTENER SRL estimează rentabilitatea investițiilor, beneficiile nete și punctele de rentabilitate pentru multe programe și politici legate de infrastructură, energie, mediu, transport și alte sectoare. Am aplicat metode inovatoare pentru estimarea beneficiilor de prevenire a evenimentelor cu probabilitate redusă, cu consecințe foarte mari.

Strategiile Regionale de Dezvoltare Economică și Competitivitate - SC TOP PARTENER SRL ajută companiile care au anvergura locală, regională, statală, dar și în cadrul industriei de profil, să-și evalueze poziția competitivă. Dezvoltăm strategii pentru a atrage oportunități de business și a formula planuri de dezvoltare economică. Realizăm analize ale pieței muncii pentru a evalua cererea și oferta lucrătorilor. Pentru a se asigura că, costurile programului sunt recuperate în întregime și echitabil, SC TOP PARTENER SRL efectuează studii de taxe de utilizare pentru a ajuta firmele care au ca parteneri companii ale statului să determine structurile de cheltuieli corespunzătoare.

Dezvoltarea Economică Internațională - economiștii SC TOP PARTENER SRL sprijină clienții pentru a se dezvolta in afara granițelor țării. Avem o bogata experiență in susținerea clientilor noștrii pentru intrarea si dezvoltarea pe piețele din Europa (nu doar UE) si Orientul Mijlociu (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Arabia Saudita).


Evaluare economico-financiară

Evaluarea companiei pentru listarea pe bursa primară sau secundară - SC TOP PARTENER SRL excelează la estimarea valorii de piață a firmelor și pregătirea acestora pentru a fi listate la bursă.

Analiza econometrică și statistică - SC TOP PARTENER SRL oferă posibilități de estimare a relațiilor de cauzalitate între variabile. Lucrăm cu o varietate de programe econometrice și putem gestiona volume mari de date. Realizăm simulări Monte Carlo pentru a estima efectele incertitudinii și riscului asupra opțiunilor de afaceri și de politică.

Cercetarea socio-economică - Profilele SC TOP PARTENER SRL sectoarelor pieței prin efectuarea de scanări de mediu și analizarea datelor economice, sociale și de altă natură. Examinează modificările proiectate în structura industriei, compoziția ocupațională, performanța financiară, mediul de reglementare și tendințele tehnologice.


Evaluare business firmă

Evaluare business firmă

Liderii de companii din întreaga lume simt o presiune în creștere pentru a îmbunătăți performanța afacerilor lor. Provocarea este de a identifica inițiativele-cheie care vor face diferența competitivă. Evaluareul de îmbunătățire a performanței Bain permite oricărei companii să efectueze o revizuire cuprinzătoare pentru a identifica problemele corecte care stau la baza oportunității de îmbunătățire, să definească poziția pe piață a unei companii și să stabilească obiective atractive și realizabile.

Există un flux constant de moduri de afaceri și abordări, dar un manager general bun va efectua o revizuire cuprinzătoare și cuprinzătoare a afacerii pentru a identifica domeniile cele mai critice pentru îmbunătățire. Bain & Company a dezvoltat un cadru de evaluare a potențialului complet, de îmbunătățire a performanței, care indică direcția. Începe de la înțelegerea noastră a celor patru variabile critice în orice angajament de îmbunătățire a performanței: costurile, poziția pe piață, schimbarea comportamentelor clienților și - poate cea mai puțin înțeleasă - complexitate.

Noi ajutăm firmele să atace problemele complexe pentru a servi cât mai bine clienții. Complexitatea ridicată este adesea un simptom al unei probleme mai mari, cum ar fi înțelegerea slabă a nevoilor clienților în cazul proliferării produselor sau responsabilitatea slabă și luarea deciziilor în cazul complexității organizaționale. Îndepărtarea cauzei reduce cu mult gradul de complexitate al problemelor companiei. De exemplu, oferind un nivel adecvat de varietate de produse, companiile pot crește veniturile cu 5% până la 40%, reducând în același timp costurile cu 10% până la 35%.

La ce rezultate vă puteți aștepta? Activitatea noastră de evaluare duce la obiective tangibile și inițiative gata de lansare pentru a le atinge.


Terapie business prin comunicare

Terapie business prin comunicare

Se pare că performanța afacerilor ar putea fi explicată utilizând următoarea formulă:

Talent + Energie + Timp = Rezultate

În consecință, abordările de comunicare care distrug relațiile de muncă pierd timpul, energia și talentul într-o organizație. Dimpotrivă, abordările de comunicare care întăresc relațiile de lucru optimizează talentul, energia și timpul într-o organizație pentru a îmbunătăți rezultatele. Pentru a construi o relație mai puternică cu o altă persoană respectă cu adevărat acea persoană. Dacă lucrați doar pentru a construi o relație mai puternică cu acea persoană, deoarece șeful dvs. vă face să faceți acest lucru, atunci este puțin probabil să faceți progrese reale. Respectați persoana, chiar dacă s-ar putea să nu fiți de acord cu unele aspecte despre el sau ea? De ce respectați persoana? Ce admirați la el sau ea? Dacă nu găsiți ceva pe care să vă bazați respectul, atunci nu veți depune nici un efort real spre întărirea relației.

Dacă respectați persoana, atunci sunt 6 abordări care trebuie luate în considerare în consolidarea acestei relații:

1 Acordați timp One-on-One cu o altă persoană
Specialiștii, cred că trebuie să cheltuim minim 90 de minute de calitate, la un moment dat, cu o persoană avizată, din afara companiei, în fiecare lună. Aceasta ar putea fi la prânz, într-o sală de conferințe, în mașină, la telefon sau pe Skype. Timp de 90 de minute, nu aveți nici o agendă și nici o întrerupere. Opriți telefonul mobil și eliberați-vă de e-mailurile dvs. Mergi departe de biroul tău unde nu vei fi lovit pe umăr cu solicitări constante. Nouăzeci de minute de zece sau doisprezece ori pe an s-ar putea să nu pară prea mult, dar alții nu fac nici a zecea parte din acest minim efort. Și apoi se întreabă de ce nu mai sunt creativi, de ce se simt apăsați de subiecte nesemnificative pentru viața și cariera lor și alte asemenea. În paralel, vă sugerez să faceți o listă a celor 10 Persoane-cheie pe care doriți să aveți o relație de lucru puternică și apoi să programați 90 de minute cu fiecare dintre acești indivizi în fiecare trimestru, respectând aceleași cerințe ca și în cazul persoanei din afara sferei voastre. Dacă sunteți cu adevărat corect, cred că veți găsi că relația dvs. cu fiecare dintre ele este mult mai puternică la sfârșitul anului. Apoi continuați să faceți acest lucru in fiecare an.

2 Clarificarea și aducerea luminii într-o situație
Imaginează-ți că stai în spatele unei camere bine luminate. Șeful tău ține o carte și spune: "Poți să vii aici să iei cartea și apoi să mergi înapoi la locul tău?" E un lucru foarte simplu de făcut. Veniți, luați cartea și vă întoarceți la loc. Acum, imaginați-vă că, camera este complet întunecată și nu vă puteți vedea șeful sau cartea și vă cere să veniți la el și să luați cartea, cu excepția cazului în care el nu o are în mână. Cartea este undeva într-o servietă sprijinită de un perete. Acum este o situație mult mai complicată. Înțelegeți că trebuie să parcurgeți întunericul pentru o carte pe care nu ați mai văzut-o niciodată înainte. Așa este atunci când nu avem o imagine clară, o definire a propriilor probleme și implicit nu întrevedem soluțiile pentru rezolvarea lor. Cu alte cuvinte orbecăim prin hățișurile vieții cotidiene. Pentru a fi un comunicator eficient, clarificați ce vreți să faceți și de ce este atât de important. Apoi, asigurați-vă că mediul este clar și bine explicat, astfel încât cealaltă persoană să poată avansa cu un minim de incertitudine. Acest lucru nu este întotdeauna posibil, dar încercați să puneți cât mai multă lumină în situația dvs., explicând elemente importante pentru cealaltă persoană, care vă ascultă.

3 Ascultarea
Unul dintre semnele respectului este ascultarea a ceea ce spune cealaltă persoană. Nu este nimic mai important decât ascultarea sinceră a ceea ce persoana consideră a fi important pentru ea în acel moment. Lăsați orice altă problemă din viața voastră și acordați puțin timp pentru a asculta tot ceea ce spune persoana din fața voastră. În general, oamenii nu ascultă pe ceilalți. Renunțarea la distragerile vieții și ascultarea atentă și empatică este un dar remarcabil pe care v-il puteți face și îl puteți oferi unei alte persoane.

4 Răbdarea și liniștea
Este destul de ușor pentru oameni să se frământe, să fie agitați. Există o mulțime de lucruri în viață care pot crea tensiuni atât acasă, cât și la locul de muncă. Această tensiune se poate accelera rapid la locul de muncă degenerând în situații dramatice. Persoana care poate să rămână calmă și răbdătoare este cea care poate menține relații de lucru puternice cu un grup divers de oameni și poate ajuta grupul să treacă dintr-o stare de tensiune la una de colaborare, de rezolvare de probleme și de inovație.

5 Îmi cer scuze. Într-adevăr cer scuze cu sinceritate
Suntem oameni și greșim cu voie sau fără voie. Când faci o greșeală, chiar dacă ați făcut această greșeală în mod intenționat, este rareori ireversibilă în ceea ce privește imposibilitatea de a-ți cere sincer scuze pentru ceea ce ai făcut. Du-te la cealaltă persoană, privește-o în ochi și spunei: "Îmi pare rău pentru ce am făcut. A fost greșit ce am făcut și îmi cer scuze sincer". Bineînțeles, acțiunile viitoare trebuie să susțină sinceritatea acestei scuze. Nu poți apoi să-l dai din nou pe spate. Acest mod de abordare sinceră a persoanelor din anturajul nostru cotidian, este un instrument la îndemâna fiecăruia dintre noi care ne ajută să ne descarcăm până la finele zilei de orice povară a conștiinței noastre.

6 Plimbă-te o zi în “pantofii celorlalți”
Cele mai multe plângeri cu privire la persoanele din alte departamente se bazează pe faptul că nu știu cu adevărat ce fac. Oamenii din marketing se plâng de oameni în operațiuni și în IT și strategie și viceversa. Comentariile sunt constante și aproape că nu se termină niciodată. De obicei, merge așa: "Ei nu au nici o idee cât de greu lucrăm și câte ore muncim noi. Nu fac nimic în acel departament să meargă într-adevăr, și m-am săturat să fiu folosit. Am auzit acest comentariu de la mulți, mulți oameni în operațiuni, finanțe, marketing, resurse umane, vânzări, IT, planificare evenimente, cercetare și dezvoltare și directori executivi responsabili de întreaga organizație. O modalitate de a face unele progrese în rezolvarea tuturor plângerilor este ca oamenii să-și petreacă timpul în rolurile celorlalți. Apoi, poate că plângerea se va transforma într-o mai bună înțelegere și apreciere a ceea ce fac ceilalți.


Terapie business prin comunicare

În loc de concluzie
Comunicarea are loc în orice organizație cu doi sau mai mulți angajați. Este foarte ușor să intrați în obiceiuri de comunicare negativă care epuizează din talent, energie și timp. Lucrând conștient pentru a comunica într-un mod eficient, creșteți șansele ca mai mult din talent, energie și timp din organizația dvs. să meargă spre îmbunătățirea rezultatelor. Începeți cu dumneavoastră. Continuați să învățați despre o comunicare eficientă pentru a îmbunătăți relațiile dvs. cu angajații dar și a angajaților între ei prin înscrierea la intalnirile cu specialistii SC Top Partener SRL.