Analiza concurentilor si clientilor

În afaceri știm cu toții cine sunt concurenții ori clientii noștrii ... dar știm cu adevărat ce fac? O analiză economică a concurenților si clientilor dvs. realizată de Top Partener vă poate permite să intrați în competiție sau intr-o negociere stiind deja unde se află punctele forte și punctele slabe ale acestora.

Cum procedăm?

1 Planul
Pentru a realiza o analiză a concurenților/clientilor dvs, primul pas este să-I identificam in mod corect. Facem acest lucru, așezându-ne alături de dvs., pentru a obține o perspectivă detaliată a concurenților/clientilor pe care doriti să-i includeti în analiză.

2 Cercetarea
Odată ce am identificat cine sunt principalii dvs. concurenți/clienti, următorul pas este să-i cunoaștem (fara sa ne intalnim cu acestia). În această etapă, vom analiza punctele forte si punctele slabe din punct de vedere economic, commercial sau financiar.

3 Raportul
Vă este trimis un raport complet de analiză economică, financiară si comercială a concurenților/clientilor dvs..

4 Recomandări
În raport vă recomandăm, de asemenea, ce strategii de business trebuie să întreprindeți pentru a vă ajuta compania să rămână în fața concurenței.

5 Măsuri
Din rezultatele analizei concurentului/clientului veți putea lua decizii de business mai bune. Cu recomandările noastre, putem construi o strategie de dezvoltare adaptată cerințelor dvs..